Humpti dum

Publicerat klockan: 04:38:25 den 2010-11-15


Middag på Vapiano med Ida och Isabelle. Harry Potter går inte förrän nästa vecka, så det blev lite av en besvikelse på grund av att vi inte kunde se den. Ida och jag köpte biljetter till The Social Network, som jag blev riktigt imponerad av. Den är väldigt i tiden, dessutom intresserar hela facebook-historien mig.

Nu har jag varit väldigt duktig och försökt stanna uppe så länge jag bara kan. Imorgon jobbar jag "overnight", vilket innebär att jag börjar 11 pm och slutar 7 am. Ser kanske inte fram emot det till 100 %, men jag älskar att göra nya grejer och utsätta mig för lite nya upplevelser, så det är inte helt genommotigt jag åker till jobbet imorgon kväll.

God natt. Eller god morgon, välj själv.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Life is happening! :) It sure is! <3

2010-11-15 @ 10:20:07
URL: http://london-isabelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0