Spexig kväll

Publicerat klockan: 13:17:25 den 2010-05-27


Det var en riktigt vacker fullmåne...

Gårdagen blev lyckad. Elin och jag sprang runt och diskade glas, fyllde på mat, rättade frågesporten osv. Det var riktigt kul!

När det började lugna ner sig lite senare på kvällen hamnade jag, Elin och grannen Anton framför datan, där en snubbe via msn, enligt oss, småraggade på Elin. Detta tyckte Anton och jag var hysteriskt roligt, så när killen frågade om inte Elin kunde sätta på webcam kom vi på den briljanta idén att vi skulle sätta Anton framför datan istället för Elin. Synd bara att snubben inte hade på sin cam, det hade varit hysteriskt roligt att se hans min! Chocken när han fick se en främmande kille istället för Elin!

Vi fortsatte att spexa lite, sedan drog vi in ett gäng till stan och chillade lite på ett ställe precis intill Slussen. Träffade en 37-årig amerikanare/australienare som berättade massa historier. Är det bara jag, eller kan det ibland vara ganska trevligt att träffa någon random människa som man snackar med en kväll och sen aldrig mer träffar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0