Inställd resa?

Publicerat klockan: 11:02:21 den 2010-05-13


Ena sekunden mår man bra, andra...

I tisdags började jag känna av halsen, sen har det bara blivit värre och värre. Har försökt ta det lugnt och sova för att kroppen ska fight back, men det verkar inte gå hem. Ska bara ligga i sängen idag och vila idag och imorgon går jag till doktorn. Vi får se vad han säger...

Fine att jag är sjuk, men tanken är ju att Elin och jag ska åka till Magaluf tidigt på lördag morgon. Det skulle kännas så jävligt om vi blev tvugna att ställa in den här resan. Det var i princip bara den här veckan båda kunde och vi har ju sett fram emot det så länge...

Varför ska jag bli sjuk just nu, precis innan resan för? Sist när Jenny och jag skulle åka till Grekland fick vi ställa in på grund av att jag fick körtelfeber. Håll alla tummar och tår ni har! Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du kryar på dig snart, så att du och Elin kommer iväg på er resa <3. Vad trist att bli sjuk igen när du ska iväg, så himla typiskt! Jag håller mina tummar och tår för att du blir bättre :)

2010-05-13 @ 11:26:34
URL: http://mittlivilinkoping.blogg.se/
Postat av: trixie

värsta wannabe kenza. tönt

2010-05-13 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0