Hemma från Magaluf

Publicerat klockan: 19:39:35 den 2010-05-22


Eftersom jag inte skrivit på en vecka är det kanske några som misstänkte att jag kom iväg till Magaluf med Elin i alla fall, och vad rätt ni hade! Trotsade doktorns läkarintyg och order om att ställa in resan och satte mig på flyget. Mådde väl inte så fräscht de första dagarna, snorade, hade ont i halsen, svor högt och ofta när jag var tvungen att ligga i solen medan Elin kunde ligga och pressa i värmen. Men sen smittade jag henne, så vi körde halva veckan var, haha!

Har verkligen haft en helt underbar vecka! Resan kunde verkligen inte komma med bättre timing, för bådas del. Fly problemen och den "gråa" vardagen ett tag, inte ha koll på vad klockan är och bara göra som man vill. Det är livet det.

Bilden ni ser ovan är från mobilkameran. Igår när vi hade hyrt fyrhjuling och stod vid en sjukt vacker utkiksplats pajjade kameran på något sätt. Är så arg att jag bara vill slänga den i väggen allt vad jag har, men det vill jag ju egentligen inte göra, så jag ska inte prata så mycket om det, då blir jag bara arg. Ni ska se, det löser sig nog. Jag ska minsann ha mina semesterbilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0