En sån söndag

Publicerat klockan: 14:18:45 den 2010-03-28


Bilden är inte tagen idag, ser inte riktigt så fräsig ut idag... Jo, det är en sån söndag...

Jag skulle vilja vara som en tråkig mamma och säga till mig själv att inte svänga så förbaskat med huvudet på dansgolvet när vi är ute och har kul på nätterna, men jag låter bli. Straffet är väl tillräckligt när jag sitter med en tung vetekudde över axlarna och tycker synd om mig själv?

Kvällen var alla tiders! Skitrolig rent ut sagt! Jag hade skrapat ihop en 20-30 personer, så jag sicksackade mig mellan gängen hela kvällen. Är inte bakis, men har man ont i hela kroppen dagen efter så är det bevis på en lyckad kväll. Och tro mig, jag har ont...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0