Melodifestivalen-gänget till jobbet

Publicerat klockan: 21:39:02 den 2010-03-10

Ola, Ola, Ola... Jag finner inga ord.

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Blev hälsad välkommen hem med frasen "Varför är du sur?". Jag är inte sur, bara dödstrött. Jobbat hela dagen, vikt mig dubbel av skratt otaliga gånger och lyssnat på massa Melodifestivalen-artister live. Mycket roligt!

Under kvällen kom jag att tänka på:

Anna Bergendahl: Grymt vibrato. Relativt kort tjej.

Andreas Johnson: Har levererat många hits genom åren. Kortis.

Ola Svensson: Verkligen flick-idol. Kan inte ta de högsta tonerna rent. Galet bra scennärvaro. Vinkar till publiken hela tiden.

Nanne Grönwall: Sjukt vad med energi som rymms i den pyttelilla kroppen! Jag blev typ anfådd av att bara se henne. Poppis bland småtjejerna.


Kommentarer
Postat av: Jen

hahaha så himla kul! jag tycker Ola är bäst i melo hitills. Annars ska bergensahl vinna. BASTA

2010-03-11 @ 07:44:06
URL: http://jennifersporrong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0