I love working!

Publicerat klockan: 21:11:34 den 2010-03-07


Hej sötnosar!

Jag måste bara säga att jag älskar att jobba! Älskar att tjäna mina egna pengar, spara, säkra min framtid, åka på underbara resor, inte alltid tänka på hur mycket saker och ting kostar, lyxa till vardagen lite mer. Jag säger inte att jag glider omkring på en räkmacka, lever som en Hollywoodfru och bara glassar omkring. I ärlighetens namn jobbar jag i snitt fler dagar än vad jag är ledig. Men det är värt det. Man kan lika gärna vara inomhus när det är vinter, kallt och jävligt. Jag kommer komma på andra tankar när det blir vår, sol och värme, men just nu känns det riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0