Hemma hos chefen

Publicerat klockan: 08:49:56 den 2010-03-12


God morgon!

Sitter med min frukost, nyduschad och ganska pömsig. Personalmötet igår var sjukt lyckat! Det togs verkligen på fullaste allvar, massa bra punkter togs upp på hur vi kan förbättra företaget, blandat med lite allmänt prat om alt och ingenting.

Min chef bor verkligen i världens finaste våning i Sundbyberg. Riktigt bra planlösning och otroligt vackert inredd. Blev sjukligt inspirerad. Gick runt och ville ta kort på allting, men det kan man ju förstås inte göra. Inte när man är hemma hos bossen.

Vi åt en jättegod halloumisallad med soyabönor med rostbiff och olivbröd till. Helt fantastiskt lyckad kväll. Kom hem väldigt sent och går upp väldigt tidigt. Tja, ni fattar nog hur jag mår. TGIF!

Ska hinna skicka iväg lite mail innan jag springer iväg! Hurry hurry, rush, rush! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0