Hansbandstrassel

Publicerat klockan: 22:37:54 den 2010-03-09


Igår morse skulle jag ha på mig ett halsband, men det fastnade bland alla andra halsband. Jag försökte lösa ut den, men hade inget tålamod, så jag slängde skiten i väggen.

Idag fick jag höra att jag inte har något tålamod, men jag älskar ju att göra precis tvärtom och bevisa andra fel, så jag har ikväll har jag suttit med halsbandstrasslet och försökt lösa dem. Inte helt lätt kan jag säga. Jag skriker "JAAAAAAAA!!!" varje gång jag får loss ett och smilar 5 minuter efter.

Nu har jag 4 kvar, men dem sparar jag till en annan dag, så jag inte loose my mind... 4 jävlar som har samma nyans på kedjorna. Great...

Kommentarer
Postat av: Jen

hahah älska bilden xD

2010-03-10 @ 08:09:54
URL: http://jennifersporrong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0