USA

Publicerat klockan: 10:42:48 den 2010-06-12



Okej allihopa! Om tre dagar har vi tre påbörjat vår långa resa till USA. Maja, jag och Mathilda åker och hälsar på Jäniför och Caroline, där även Tove, Sofia och Mattias är. Det ska bli så jäkla kul! Jag skojar inte, den här resan har jag sett fram emot i ett halvår! A little bit of shopping, sola, bada, göra typiska ameriskanska saker, umgås, äta, göra utflykter...

3 timmar ner till Amsterdam, 2 timmars väntan, sen 11 timmar till LAX. Och jag som inte diggar att åka flygplan och blir rastlös av ingenting... Hur ska detta gå?! Om huvudvärken gått över och jag inte har det en enda gång i USA, då tänker jag inte sucka högt eller klaga någonting, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0