Sentimental

Publicerat klockan: 11:44:09 den 2010-06-14


När jag var yngre tyckte jag det var så kul att åka iväg på resor att jag började planera vad man skulle packa med i resväskan långt i förväg. Inte för att jag är världens mest beresta människa idag, men jag älskar att resa och gör det så ofta jag kan. Detta har lett till att jag struntar i att skriva packlistor och väntar med att packa in i sista minuten.

Jag har verkligen ingen lust att packa. Jag blir så himla sentimetal, halva jag vill iväg på stört, andra halvan vill promt stanna kvar där jag är. Jag börjar sakna min familj redan innan jag åkt. Jag känner oro över flygresan. Stiga upp tidigt som sjutton för en resa på 15 timmar, eugh!

Så, det får räcka med gnäll för idag. Jag ska ha världens härligaste semester ihop med underbara vänner, shoppa och vara allmänt loco. Oh yes, I love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0