Scoop från i måndags

Publicerat klockan: 10:17:14 den 2010-06-02
God morgon!

Här kommer lite scoop från grillningen på Ekerö i måndags. Jag blir glad och varm i hjärtat så fort jag tänker på det, fy fasen vad kul vi hade! Vi grillade, lekte lekar, sjöng snapsvisor, snicksnackade...

Efter att vi grillat marsmallows fick jag för mig att vi skulle gå och volta på gräsmattan. Det var dagg, snorhalt och kallt. Vi började med lite enkla kullerbyttor, sen skulle Johannes styla och vara akrobatisk. Ville ju inte gärna vara sämre, så jag började göra fram- och baklängesvolter, men lite hjälp så klart (hjälp = bli lyft från andra sidan till den andra). Sjukt kul var det i alla fall och jag kände mig riktigt duktig, haha!

Vi snurrade runt, sedan städade vi undan grillmesset vi gjort och gick in, trängde ihop oss och tittade på film. De som höll sig vakna vill säga, Johannes och jag somnade ganska snabbt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0