It's a party in the USA

Publicerat klockan: 05:20:39 den 2010-06-17


Resan var lååång, men klart värt det. Vi är framme! Maja, jag och Mathilda var så sjukt jetlaggade mitt i natten LA-tid, men vi fick minsann inte sova. "MAJA! Sov inte!" väste Jennifer då och då, hon som var pigg. Vi hade faktiskt varit uppe långt mer än ett dygn, så vi hade anledning att vara trötta om man säger så.

Mitt i natten tänds lampan plötsligt och jag hör skrik. Tove och Sofia kom bruna och fräscha direkt från Hawaii. Mattias och Caroline är självklart också här. Gillar vårt gäng. Livet leker.

Kommentarer
Postat av: Julian H

Oh va NICE! Ha det bäst :)

2010-06-17 @ 22:39:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0