Expect the unexpected

Publicerat klockan: 13:16:40 den 2010-06-12


Tanken var att papi och jag skulle ta en snabb promenad, men vi lyckades nästla oss in i ett område där det skulle byggas hus. Hur mysigt som helst att fastna med mina vita keds i lera, vattenpölar, sten och grus... Lite skoj var det i alla fall. Gillar när det inte blir som man tänkt!

Om någon timme ska jag och Petra till Dana och fira hennes student! Hon tog studenten redan i torsdags, men jag kunde inte närvara, så därför blir det partaj idag! Barndomsvännerna/grannarna - united we stand!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hehe visst det är gjort nu, det är bara att kika in och kolla ^^

2010-06-12 @ 17:20:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0