Måndagsbarn

Publicerat klockan: 21:01:34 den 2010-07-05


Det underbara vädret fortsätter! Kunde inte vara mer underbart! När jag var och tog bort mina gelénaglar idag satt jag och Nicole (hon som tog bort naglarna) och svettades floder, fast vi satt precis intill dörren.

Har sprungit massa ärenden också, skönt att ha det gjort. Från och med imorgon kommer jag sova veckan ut hos Mathilda. Längtar så! Lite supersommar med vänner, det är grejer det! Men innan jag åker till henne ska jag och Elin ligga på en gräsplätt någonstans och njuta av livet, imorgon alltså!

Nu kommer min fina granne/barndomsvän Petra! Ska bjuda henne på brownies jag precis tagit ur ugnen och sedan blir den promenad till solnedgången! Åh, vad sommaren är härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0