Att göra 2010

Publicerat klockan: 10:01:57 den 2010-01-06



Jag och mina listor! Älskar känslan när man klarat av någonting och kan bocka av med penna på papper! Det här vill jag göra i år!

- Gå på en basketmatch
- Gå på en hockeymatch
- Gå på en fotbollsmatch
- Ta kort med en kändis
- Ta danslektioner
- Gå en fotokurs
- Gå på bio mitt på dagen
- Skicka vykort
- Flyg drake en blåsig dag
- Hitta en ny favoritlåt
- Köp blommor till mig själv
- Göra saker jag är rädd för
- Plantera ett träd på min födelsedag
- Ge en liter blod
- Bli masserad på min födelsedag
- Lära mig byta bildäck
- Lära mig knuta en fluga
- Lära mig ytterligare ett europeiskt språk
- Spela badminton
- Bowla
- Sjung i en kör
- Köp ett fågelbo och placera det utanför köksfönstret
- Ligg på rygg och titta på stjärnorna
- Läs om en favoritbok
- Åk till Oslo och fira 17:e maj
- Skicka många julkort
- Åk till en lantbruksutställning
- Gör en lista på 25 saker jag vill göra innan jag dör
- Spela in mammas och pappas skratt
- Ta med ett barn till djurparken
- Lär mig ett korttrick

Har du några fler förslag? Sitt inte och håll dem inne, share!


Kommentarer
Postat av: matilda

ta med mig till djurparken!

2010-01-06 @ 16:42:44
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Maja

vill du gå med i en kör du också?? :D jag vill sjunga gospelkör! elr gå med i nån universitetskör när man börjar plugga :P

2010-01-10 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0