"10 katastrof" till 72950

Publicerat klockan: 20:09:34 den 2010-01-19



Det här året har jag som mål att ägna mer tid åt välgörenhet. Ge bort kläder, ge blod, donera pengar och så vidare. Det behöver inte vara mycket, men jag tror att jag kommer må grymt bra i hjärtat och gör man små donationer kontinueligt så hamnar man ganska så snart uppe i stora summor. 


Jag rivstartar året med att skänka pengar till Rädda Barnens arbete i Haiti. GÖR DET DU MED! Alternativ 1: Sms:a "10katastrof" till 72950 så donarar du 10 kronor. Alternativ 2: Sms:a "katastrof" till 72950, så donarar du 50 kronor.

Kom igen nu! Var inte en snåljåp, dina pengar behövs! Grabba tag i mobilen och gör det rätta!!!


Nästa grej: köpa armband från Childhood. http://childhood.se/products.asp?r_id=shop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0