Start nummer 2

Publicerat klockan: 11:17:36 den 2010-02-13


Ingen bra start på denna lördagen. Vaknade i gryningen av att det fullkomligen forsade näsblod från min stackars näsa. Förra våren när vi hade vår slutproduktion fick jag minsann lära mig hur man tar hand om en blödande näsa - och framför allt stoppar blödningen, så det var inga problem imorse. Även om det såg ut som en scen tagen från en blodig skräckfilm fick jag inte panik, utan höll mig lugn och muttrade högt "Åh nej!". Bra jobbat tycker jag.

Några timmar senare gör jag ett nytt försök för att starta om denna lördagen på ett bra sätt. Smoothie (banan, kiwi, äpple, jordgubbar, kokosflingor, fiberhavregryn, yoghurt och mjölk) och ostmacka - yummie!

Kommentarer
Postat av: Rikardadele

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 19:52:39
URL: http://rikardadele.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0