Winter mojitos

Publicerat klockan: 14:14:57 den 2010-12-16



Sikken bra onsdag det blev! Blev bjuden på italiensk tre rätters linner (lunch/dinner) i Earls Court. Efter mycket om och men (Jubilee line togs ur trafik när jag satt på ett av deras tåg, hygglo) hamnade jag på Great Portland Road där jag svängde förbi på ett möte. Kontoret var så stört coolt interiörmässigt och folket som befann sig där var riktigt kreativa, inspirerande rackare till idésprutor.

Tanken var ju att vi skulle gå ut efter detta, men efter ytterligare lite om och men, så körde Ida och jag all in på att besöka favoriterna McDo och B@1 strax intill Piccadilly Circus. Winter mojitosen blev en bra avslutning på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0