Underbara förra onsdagen

Publicerat klockan: 12:51:27 den 2010-12-29








För en vecka sedan har sov jag över med Ida i en lägenhet som Ida passade  i närheten av Shepherd's Bush. Riktigt svensk och modern, kände mig som hemma där. Vi lagade grym middag, tvn var igång hela kvällen och laptopen likaså. Ja se undomar...

Både Ida och jag bor normalt sett sominneboende i varsitt hus, så oftast när man ses så är det alltid när man käkar middag ute, fikar, shoppar eller klubbar. Aldrig hemma hos varandra, det funkar liksom inte med våra kontrakt. Så förstår ni hur underbart det var med en all on hemmakväll? Top noché alltså.

Morgonen därpå gick vi ner till vardagsrummet med våra duntäcken och hade långfrukost framför tvn. Mamma, jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men man lär sig verkligen uppskatta småsaker i livet när man flyttar hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0