There's a reason for everything

Publicerat klockan: 02:23:37 den 2010-12-21

Bild från Thailands djungel, ett år sedan med familjen.

Trots många kalla vintrar med snö och is lyckas inte Heathrow lära sig hur man går tillväga med detta. Min familj som skulle kommit hit ikväll fick meddelandet om inställt flyg, vilket gör mig hur ledsen och besviken som helst. Som jag sett fram emot detta. Jag har skrivit en lång lista på allt vi kan göra tillsammans, så de kan välja och vraka, jag har tagit ledig från jobbet och gjorde till och med mig extra fin idag för att de skulle komma. Men nej.

Jag försöker tänka att allt har en mening här i livet. Jag kommer kunna hitta på någonting annat skojsigt och kanske jobba lite extra. Huvudsaken är att de kommer hit över själva julen, det är det som är viktigast. Man vill ju inte ha någonting annat än sin familj närvarande under julen, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0