Lattjo

Publicerat klockan: 13:15:20 den 2010-12-15


En höstdag i South Kensington...

Inbillar mig att Ryan smittat mig via sms. Djup, slemmig hosta (keeping it freeesch!), är trött, har lite småont i kroppen och halsen. Blir nog ingen utgång för mig ikväll, tyvärr.

I vilket fall som helst så blir det en lattjo dag. Ska förvandla mitt hår från skitigt till skinande, sedan åka till min italienska kollega Francesca i Earls Court och bli bortskämd med lite hemmagjord italiensk lunch. Sen träffar jag nog den där lilla dansande muppen Ida och chillar på en böna. Kanske leta lite kalas- och sängkläder.

Förresten, är inte kalasbyxor ett helt fantastiskt coolt ord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0