Höstig tisdagsmorgon

Publicerat klockan: 08:55:58 den 2010-08-31



God morgon, god morgon härliga godbitar!

Tvingade mig själv upp imorse. Rummet var svinkallt och jag var trött, men det går! Ska förbereda mig för en jobbdag, ska bli himla kul faktiskt. Och gissa vad? Vad gjorde jag direkt efter när jag kom hem från jobbet sent på kvällen? Ställer mig och lagar matlåda för nästa dag! Grymt bra jobbat om jag får säga det själv!

Ikväll slutar jag inte lika sent, så jag har en tanke om att köpa med mig något glossigt magasin och choklad. Värma en gigantisk kopp té, skriva lite dagbok, kanske kolla på någon film. Lite lyx i vardagen helt enkelt.

Love

Ps. Måste bara lägga till, det var INTE skönt att cykla hem igår. Kallt som fasen! Under sommaren har man varit så bortskämd med värme, men igår blev jag påmind om varför jag h-a-t-a-r kyla. Uh. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0