Vrrm

Publicerat klockan: 20:55:16 den 2010-04-16


Hittade en Mr. Bean-bil häromdagen. Till skillnad från honom har jag inte körkort, så jag måste åka buss. Nu slog det mig; är det inte lite sjukt att Mr Bean har körkort? Jag menar han, av alla människor?

Jag glömde min cola. Maten ligger kvar där i kylskåpet. Och dataskärmen missade jag att stänga av. Men det gör mig inte ett skit! Jag hann med den tidiga bussen! Vet ni på hur bra humör man blir av det? För alla er som inte har erfarenhet av att ha väntat i en halvtimme och suttit och tryckt i ett hörn medan ni väntar på bussen en sen fredagkväll, jag säger bara: man uppskattar att man hinner med den tidiga bussen grymt mycket efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0