Skypeat

Publicerat klockan: 22:15:37 den 2010-04-07

Sådär såg jag ut idag.

Åh, vad superdundertrevligt! Ända sedan jag kom hem från jobbet ikväll har jag suttit och Skypeat, underbart att få se och prata med Jäniför igen, det var flera månader sen sist. Det blir ju lite knepigare när rackaren bor på andra sidan Atlanten... Satte mig med middagstallriken på badrumsgolvet och snicksnackade.

Åh herrejävlar, ska upp tidigt imorgon och jag har varken duschat eller packat för övernattning hos farmor och farfar. Illa! Dags att få ändan ur vagnen (från badrumsgolvet i det här fallet) och sätta lite fart!

Elin: Är du i badrummet?
Jag: Ja. Det var så dåligt ljus i vardagsrummet, så jag satte mig här.
Elin: (som om det vore det mest naturliga i världen-röst) Sitter du i badkaret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0