På tåget

Publicerat klockan: 15:59:26 den 2010-04-23

As we speak.

Nu sitter jag på tåget. Har lyckats norpa åt mig fönsterplats i tågets färdriktning, så det är alla tiders.

Hehe, jag gjorde värsta tabben på centralen. Trodde att mitt tåg var försenat med en och en halv timme, så jag ringde lite panikslagen till Elin. Som den lilla hjälten hon är skulle hon försöka lösa problemet år mig, under tiden passar jag på att gå in på Pressbyrån och köpa en tidning. När jag kommer ut igen och tittar på tidtavlan inser jag att jag kollat på ankommande tåg, inte avgående som jag egentligen skulle gjort. Äh, så blir det ibland.

Nu är jag i alla fall på väg. Ska lösa lite bloggar, sedan blir det nog myskväll när jag kommer fram. Det här ska bli så jäkla kul! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0