Yoga ikväll

Publicerat klockan: 15:37:25 den 2009-09-30


Jag får erkänna att jag stog och kämpade ett tag idag med att få till en okej dagens outfit-val, men fåfäng som jag är tyckte jag att ingen blev bra, så ni får nöja er med bilden ovan istället. Då ser ni ju lite, lite i alla fall! :)

Skulle egentligen ha tränat igår, men eftersom Mami och jag svängde runt på olika uppdrag hann jag helt enkelt inte med det. Därför blir det ett tufft yogapass ikväll! Det gick så bra förra veckan, så jag har verkligen längtat tills idag! Självklart tar jag mig dit på min nya cykel. Dunjacka är nog ett måste om jag inte vill frysa ihjäl på vägen...

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. ja precis =)

haha ja jag såg att det var en söt hund men de första hundradels sekundrarna trodde jag nåt annat ;)

2009-09-30 @ 18:17:53
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0