Vad bra man kan ha det

Publicerat klockan: 17:03:14 den 2009-09-09


Yo, yo, yo!

Så himla fint väder idag, kan knappt förstå att det är mitten på september! Tog en rask promenad upp till centrum, blev hur varm som helst! Tänk vad bra man kan ha det med en supertunn kofta, solbrillor och iPod medan man är ute och går!

Träffade Mami på hennes arbetsplats där hon hjälpte mig med lite olika saker, very nice!

Är proppmätt nu, ät världens största (och senaste) lunch även om jag inte var ett dugg hungrig. Tänkte att nu har jag inte ätit på länge, det är nog dags. My bad.

Ska trixa lite här hemma innan jag går på yoga advanced! Ska bli så spännande! Älskar yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0