Tillsammans med Jäniför

Publicerat klockan: 21:53:20 den 2009-09-16
Hej gänget!

Hoppas allt är bra med er! Min toppenbraiga dag har gått i ett, så jag har inte hunnit sätta mig ner förrän nu! Träffade världens goaste tjej Jäniför i stan idag! Sist jag träffade henne var nere i Grekland, så det var kanon att skratta ikapp med henne! Vi gjorde vad vi brukade göra nere på Skiathos (aka det vi är bäst på!): åt, shoppade, åt och gick en liten bit!

Roligast var nog när vi hade köpt varsin muffins med glass i Gallerian! Två yngre tjejer, med varsin liten, liten glass gick förbi oss och gjorde detta: Tittade på oss, tittade bort, pekade på oss, tittade bort, tittade på oss och sa högt "Och vi som tyckte vi hade köpt stora glassar!". Haha, vi började asgarva!


Jag är helt addicted to Wayne's!


Jäniför! <3

Förresten, jag måste verkligen sakna Grekland het galet mycket! Jag har fastnat för klassisk grekisk musik! Varför? Det spelade de på i princip varje restaurang där nere! Skitmysigt och framkallar massa härliga minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0