Bilder från Skiathos!

Publicerat klockan: 16:54:13 den 2009-09-02

Hej alla tokungar!

Efter ungefär ett dygns flygförseningar är jag hemma från Grekland igen! Lite vemodigt måste jag säga, jag hade det verkligen helt otroligt underbart där nere! Massa sol och bad, fester, god mat, härliga människor, roliga drinkar och utflykter.

En vanlig dag kunde se ut som så att vi köpte med oss vår basfrukost (grekisk yoghurt med honung, olivbröd och vindruvor) och tog med till stranden, där vi låg hela dagen, solade, badade, spelade volleyboll och strandtennis med alla möjliga typer. När solen gått ner åkte vi hem, duschade, gjorde oss iordning, gick ut och åt och sedan tog vi några drinkar på någon bar innan vi gick ut och dansade hela natten lång.

Verkligen en helt galen resa, men jag har haft så himlans kul! Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket under en veckas tid i hela mitt liv, helt underbart!

Skulle egentligen ha kommit hem i måndags, men flygplanet som vi skulle åka med var trasigt och när det väl var lagat så fick de inte åka med det för att flygplasten inte hade någon upplyst landningsbana. Så vi satt hela måndagen på flygplasten och väntade, väntade, väntade. Mot kvällen fick vi checka in på lyxotell där vi åt middag och sedan frukost innan vi åkte hem igen med ett väl fungerande flygplan. Mucho grande nice!

Lägger bara upp några bilder. Den här resan gjorde jag som privatperson och därför ska den fortsätta vara privat, någolunda i alla fall. Lite bilder vill jag ju självklart visa er! Puss!


Banana beach


Lalaria beach





Här spelades Mammia Mia filmen in!


Min fina Jenny och jag


Mycket god mat blev det!


En av många partykvällar!


På en arrangerad båttur, Sea & Sun.


Hit brukar Alexander Rybak komma varje sommar!


Vacker solnedgång...


Rolig dag på stranden!


Jag tror allvarligt talat det var den roligaste middagen jag varit på i hela mitt liv!


"Sista" frukosten på Skiathos!

Nu måste ni vara helt galet trötta på att se massa bilder på mig, hehe! Tar en liten nanopaus och laddar upp bilder från dagen så hörs vi strax igen! Kram!


Kommentarer
Postat av: matilda

ÅH DU FATTAR INTE HUR AVIS JAG ÄR! Du verkar ha haft en toppenresa iaf :) vi får ses snart och så får du berätta allt :D <3

2009-09-02 @ 22:04:51
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Victor

Härliga bilder! Ser fecking awesome ut. Hoppas jag får det lika bra i barca. =)

2009-09-04 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0