Trött i huvudet

Publicerat klockan: 16:30:55 den 2009-09-15
Uh, även om jag tagt en längre paus är jag fortfarande helt trött i huvudet. Orkar inte läsa och svara på massa mail och gå igenom olika hemsidor. Spännande, men energin sugs liksom bara ur en. Bara att kämpa på! Att lyssna på Mikas Happy Ending är ett steg i rätt riktining! Haha, kanske inte världens pepp-text, men en bra låt, det är det!

Ikväll ska jag på Core-träningen! Ganska sent, så jag kommer hinna göra en massa innan dess! Ciao!


Bild från min powerwalk igår, fint va?

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. salladen du åt ;)

menar du allt som jag blandar med skummad mjölk :) ?

2009-09-15 @ 16:36:06
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0