Recension

Publicerat klockan: 23:38:44 den 2009-09-18
Salut!

Hemma efter en fin kväll med Mami, bestående av bio och uteservering! Kanonmysigt att få ha henne för sig själv för en gångs skull! Vi såg Coco before Chanel (mer om den nedan) och åt på Medis.


Bläckfiskringar med aioli och honungsglaserade rödbetor med chevré.


Dagen i ära bar jag min nya klänning med, typ, nitar på axelpartiet!

Filmen var bra, men jag fastnade aldrig riktigt för den. Grät inte ensingång (och det bådar inte gott)! Urvackra kläder och ett otroligt porträtt av Audrey Tatou som Coco Chanel som den framåtsträvande kvinnan i dåtidens Frankrike. Jag hade förväntat mig en film som visade vägen till hennes framgång, men denna innhöll mer hur hon ljög och förhöll sig till männ och människor i sin omgivning. Fruktansvärt vacker film, men som sagt, jag fastnade inte. Jag tror jag hade för höga förväntningar helt enkelt...

Au revior!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0