Optimistisk

Publicerat klockan: 11:39:22 den 2009-09-08


God förmiddag kära läsare!

Allt bra med er? Jag har lite lätt träningsvärk från passet igår och är lite småförkyld fortfarande, men lyssnar på världens bästa India Arie och inser att livet är galska bra ändå. Ska göra mig iordning för ett möte, vad tusan ska man ha på sig? Ska kika på lite skor efteråt, innan jag ska träffa min vän Matilda en stund. På kvällen har jag ett möte igen. Möten, möten, möten - kul, men ibland ganska tröttsamt. Äsch, vad är det jag säger?! Man måste vara optimistik, annars bli livet inget kul! Wiho, vilken grym dag det här ska bli! Rock your world!

Kommentarer
Postat av: eliin

Tack för dn röst :D

2009-09-08 @ 16:12:42
URL: http://baaraeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0