Nyfriserad

Publicerat klockan: 18:15:18 den 2009-09-10

Lite alien-varning på mig här!

Så! Tre och en halv timme senare var vi klara! Är verkligen superdupernöjd! Ljusare, fast mörkare. Även om vi körde tre olika färger är det mer jämnare nu, me gusto!

Det blev bara några koppar kaffe idag, så var vrålhungrig när jag kom hem. Mixade ihop en nyttig tallrik med makrill i tomatsås, morötter, tomat osv. Supergott!

Eftersom jag satt så länge hos Renée så hann jag inte med den afrikanska dansen, men men. Shit happens. Får ta det en annan gång! Aerobics imorgon i alla fall.


Happy happy happy!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad fint det blev :D !

2009-09-10 @ 18:30:05
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0