Just stand up

Publicerat klockan: 18:06:52 den 2009-09-06

Nej nu! Antigen får jag färga håret ljusare eller mörkare! Den här utväxten är ju bedrövlig!

Jag och mina sönderbrända fingrar tog en promenad i solskenet i eftermiddags. Jätteskönt med lite frisk luft. Jag tänker så himla bra när jag är ute och lunkar för mig själv, allting blir så mycket klarare. Lite lufsande i det gröna är vad som behövs för att få problemlösar-Julia att vakna till liv! Jag går alltid omkring i samma område, omedvetet, har så mycket annat i huvudet, så fötterna bara tar mig någonstans medan hjärnan tänker på annat! Lustigt, det där!

Det visade sig att thaistället jag och Jenny skulle till ikväll har stängt på helger, så vi ska ta oss till vårt stammisställe och beställa nummer sju som vi sedan äter hemma hos mig! Sweet! Det blir en bra söndag i alla fall! Ser ni, det som göms i snö kommer upp i tö! Fortsätt kämpa, fortsätt kämpa, kämpa, kämpa, kämpa!


Hösten är vacker...


... visst?

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. tack sötnos =)

2009-09-06 @ 18:19:02
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

färga håret som det är längst ner i topparna det är supersnyggt!

2009-09-07 @ 21:04:37
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0