Inget bus utomhus

Publicerat klockan: 12:37:15 den 2009-09-05
Hallå mina fina små läsare!

Snacka om höstväder idag, ett sådant där typiskt höst-idylliskt höstväder som man bara brukar se på Sex and the City-avsnitt. Ni vet, strålande sol, lite blåst och ganska kyligt ute. Fattas bara färggranna löv nu, god forbid!

Gårkvällen blev lyckad! Ganska annorlunda drag jämfört med Grekland där partyrutinerna ser något galnare ut, men helt okej. Träffade massa roligt folk, nya som gamla, så jag sprang omkring som en jojo under kvällen mellan olika sällskap och njöt i fulla drag.





Snart ska vi bege oss till mina farföräldrar. Det känns som att det var ett tag sedan man såg dem sist, men idag så! Vaknade upp med ont i nacken och fortfarande förkyld, så jag tror jag kommer stanna inne med farmor medan de andra hittar på bus utomhus. Bus utomhus - haha, det rimmade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0