Have a sunny sunday

Publicerat klockan: 14:52:08 den 2009-09-20

Nu har jag suttit framför min rosa laptop och, bland annat, planerat träningen två veckor framöver. Jag är riktigt motiverad till att träna nu i höst, så det ska jag ta vara på genom att gå på varierande och omväxlande klasser! Utmanar mig själv med dem som jag tror att jag egentligen inte vågar! Livet är för kort för att vara feg och tänka "jag kanske skulle..." - gör det istället!

Nu vill jag komma ut i solen! Underbart höstväder som jag verkligen måste ta vara på! Vilken härlig söndag!



"Have a sunny Sunday

Filled with sun, filled with sunflowers

And laughter"

- Julia Lyberg


Kommentarer
Postat av: ullisar

det är ett alldeles fantastiskt fin väder! inte brukar det vara så här varmt och gott och soligt såhär sent på hösten inte? eller? var är all blåst och vind och regn?! men... jag klagar inte! det är görhärligt!



tjo!

2009-09-22 @ 02:12:56
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0