Grattis!!!

Publicerat klockan: 14:04:43 den 2009-09-12
Hej fina läsare!

Har duschat och ätit frukost. Nu håller jag på att göra mig i ordning medan jag lyssnar på musik. Mys. Idag fyller min lillebror Jens 13! Grattis på födelsedagen min älskling! Hoppas du får en kanondag, jag ska göra mitt bästa för att det ska bli så! Idag blir det nämligen födelsedagskalas (ah, vad jag älskar det ordet!) för den lilla räkan! Tjoho, party party!


GRATTIS GANGSTA! Miljoner pussar till dig, även om du inte gillar att jag pussar på dig...

Just det! På tal om party, igår var det ju full rulle kanelbulle vad gällande party! Jag, Jenny och vår gemensamma kompis My hade en chill- och danskväll på Victoria's (eller Royal Garden, whatever). Superkul, och dessutom gick det supersmidigt att komma hem, så jag känner mig till och med fräsch idag, den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0