Multi tasking

Publicerat klockan: 18:52:05 den 2009-09-26

Oj, oj, oj vad jag hunnit med denna lördag! Steg upp tidigt för att kunna se på lillebrors fotbollsmatch. Innan den började tog jag och några supportrar en promenad runt sjön som ligger i närheten. Matchen gick bra (vinst såklart!). Sedan bar det av till IKEA där Mami och jag hjälpte min moster välja soffa till hennes nya hus. Mycket trevligt. Vi avslutade med lunch där och - trumvirvel - vi köpte en cykel till mig! Den är färdig i mitten på veckan! Vänta bara tills ni får se den säger jag bara! Jag älskar den! Så jäkla cool och osvensk, där man bör hålla sig till lilla-landet-lagom proportioner! Just wait and see...

Kom hem för en liten stund sedan från Shape-klassen. Supertuff träning! Kort och gott så tänker jag inte gå på den igen. Nog för att jag gillar stentuffa och utmanande klasser, men det här var inte ens roligt. Men smaken är som baken, vad jag inte gillar, gillar förmodligen någon annan. Men inte min grej helt enkelt. Dock känner jag mig väldigt duktig som har tränat idag! Imorgon också!

Officiell myskväll här hemma. Ska gå in och hjälpa till lite med maten nu. Tacos baby! Loves it!

Ps. Kommer nog inte skriva så mycket mer ikväll. Internet är supersegt och jävlas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0