Världens bästa weekend i Göteborg!

Publicerat klockan: 13:36:33 den 2009-10-20
Okej grabbar! I'm back! Från världens bästa weekend i Götlaborg!

Vi bodde hos Carro på Avenyn, mittemot Park Lane, brunchade på Brasserie Lipp, fikade på Espresso House, shoppade längs Kompassen, Nordstan, Arkaden... Drack galet många Strawberry Draquiris, festade loss på Trädgårnden, fick ont i fötterna av 10 centimetersklackar, sov 10/7/4 personer i lägenheten, bevittnade slagsmål, såg Malmö FF spela tillsammans med trogna fans och vänner, skrattade ihjäl oss på internskämt angående dessa länkar... alltså, vad ska jag mer säga? Den här helgen innehöll allt jag någonsin behövde, och lite till. Känns bara lite ensammet här i soffan nu. Hade jag suttit i Göteborg nu hade någon redan hoppat på mig och kittlat ihjäl mig...


Den här låten har vi spelat sönder. Lyssna med högsta bas = party! Lite komiskt att det handlar om Stockholm när vi var i Göteborg... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0