Thank God it's Friday!

Publicerat klockan: 11:10:22 den 2009-10-30

Har lite att bära idag... Huh!

God morgon peeps!

Imorse bokstavligen skuttade jag ur sängen. Låg och vred och vände på mig istället för att sova i natt, så när alarmet gick orkade jag inte ligga kvar en sekund till.

Idag är jag en busy, busy woman. Ska först träffa min fina Elin för att luncha och shoppa lite. Sedan ska jag till Balance och träna StripChair (!) med Maja och Jäniför. På kvällen åker vi ut till Maja, lagar mat tillsammans och myser lite. Det blir jag, Maja, Jäniför, Matilda, Jenny och My. Det är vad jag vet nu i alla fall, vem vet, det kanske droppar in fler människor. :)

Sover över där borta, för att sedan imorgon bitti bli hämtad av min moster. Imorgon blir släktträff á la tradition. Har längtat så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0