Planering inför Göteborg

Publicerat klockan: 10:51:20 den 2009-10-13
God morgon solstrålar!

Jag har precis satt in en ny sockerkaka i ugnen (familjen åt upp hela igår så jag fick ingenting...), har Spotify på högsta volym. Nu är det dags för frukost och om ett tag ska jag träffa Jenny på Wayne's för att planera lite inför de närmaste dagarna. För vet ni vad jag är på fredag - måndag? I Göteborg!!! Vi ska hälsa på fina Caroine som pluggar när nere innan hon åker iväg och chillar i USA med sin familj! Mysigt värre, eller snarare, party! Hihi, kommer bli så underbart skoj!


Från vänster: Jenny, Jäniför, jag och Caroline.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag ska också in till stan xD kanske ses där? :O

2009-10-13 @ 13:04:39
URL: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0