På tal om ingenting..

Publicerat klockan: 12:20:36 den 2009-10-21
God morgon grabbar!

Riktigt höstväder idag. Märkte igår att det är till och med kallt om fötterna när man är ute och går. Så var det inte i Göteborg. Saknar hela gänget och allt som hände där nere. Men om lite mindre än två månader bärs det iväg till Thailand, så jag har något att se fram emot!

Det är så man ska tänka när man kommer hem från en resa; direkt beställa en ny, så man har något att se fram emot, istället för att deppa över att resan man just upplevt tagit slut. Smart va?

Ikväll är det yoga; som jag har längtat! Innan dess ska jag försöka städa undan min packning och träffa Jenny. Vi hörs senare! Auf weiderschen!

Kommentarer
Postat av: Jäniför

jag saknar också allting! <3

2009-10-21 @ 20:56:09
URL: http://sporroong.blogg.se/
Postat av: Caroline

me too.. mycket!

2009-10-26 @ 08:20:45
URL: http://freshmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0