Gott och blandat

Publicerat klockan: 23:22:55 den 2009-10-01
Hej!

Ledsen att jag inte varit en flitig bloggerska idag, dagen har gått i ett! Superkul!

Tränade som sagt, lite vanlig styrketräning. Nog för att det är kul att träna, men känslan efteråt är oslagbar! Nytränad, nyduschad och redo för nya tag! Har dessutom cyklat till och från alla möjliga ställen, haha, älskar verkligen min nya cykel! Den ska jag ta hand om så jag kan ha den för alltid!

Och hör på det här: jag tvättade! Två tvättar dessutom, inte illa! Älskar doften av nytvättade kläder!

Nu på kvällen har jag varit på en forskningsföreläsning vid Folkuniversitetet som hette Finans=spel=finanskrasch. Inte min grej ärligt talat. Nog för att ekonomi tilltalar mig, men föreläsaren var så emot finansprofessorerna (bland många andra saker...) att man nästan blev lite anti henne och inte alls höll med om vad hon sa.

Har tagit en massa bilder under dagen, men min egna laptop strular, så de får vänta lite. Istället visar jag er vad jag vill ha på mig imorgon! Allt är från Gina Tricot! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0