Fikon-minnen

Publicerat klockan: 15:02:24 den 2009-11-11


När jag var inne på affären gick jag förbi en hylla och stannade tvärt. Jag såg nämligen en påse med fikon, fick en underbar flashback och var tvungen att nibbla åt mig en.

Flahback: Caroline hade pallat en hel påse med färska fikon i Grekland. Vi hade varit på stranden och slappat hela dagen och solnedgången var på ingång. Vi satte oss på en trappa, Carro trollade fram fikon-påsen. Perfekt att sitta och smaska på medan vi väntade på att de andra skulle bli klara. Minnen...

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. sötnöten min! =)

ja vi får ha portfoliodag så får jag se din ;)



åh ska kika! Men jag har svårt att titta på youtube för jag måste instalera nån sak och den vill aldrig funka men jag ska försöka titta! =)

2009-11-11 @ 20:59:53
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Caroline

dunderbart bäst var det! :)

2009-11-14 @ 03:42:48
URL: http://freshmeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0