Bilder från fotograferingen

Publicerat klockan: 12:18:25 den 2009-11-11
Hallå alla coolingar!

Efter gårdagens rabalder väntar en lite lugnare dag idag. Ska fixa och trixa lite här hemma, laga våfflor (!) och ikväll väntar yoga. Kommer väl vara stelare än någonsin eftersom det var två, tre veckor sedan jag körde sist. Anyways, det är träning och jag älskar det!

Min laptop är envisare än en tjur, så jag använder en annan data bara för att ni ska få se några bilder som togs igår! Är jag inte snäll? :)





Där har ni mina 3 favoriter. Vad tycker ni? You like it?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefina bilder <3. Tyckte att den första (översta) var helt underbar =). Puss

2009-11-11 @ 16:40:52
URL: http://mittlivilinkoping.blogg.se/
Postat av: matilda

DU ÄR DEN VACKRASTE PÅ JORDEN!!!!!!!!! SNÄLLA får jag en bild som jag kan visa i min blogg??? <3<3<3



sv. aaa låter ju superskoj ska fixa en ;) OJOJ supermodellen Julia som alla fotografer skriker efter ;) Hoppsan där ser man, puss pårej gullunge du är så gullig!



ja säg till när pjäsen blir klar och berätta allt som händer på vägen, roller och så :)

2009-11-11 @ 18:55:59
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0