Confessions så här i juletider

Publicerat klockan: 20:49:00 den 2009-11-30
Hej allihopa!

Hoppas allt är bra med er! Förutom att jag är kalastrött så mår jag super! Har jobbat hela dagen idag, med undantag för en lunchpaus med min fina kusin Victor. Vad jag skrattade! Han är ju helt fantastisk!

Igår blev det som sagt adventsmys med några vänner ute i Täby. Helt underbart! Jag hade bakat mjuk pepparkaka, Jäniför hade köpt lussebullar, massa pepparkakor... till och med té med kanel och äppelsmak fanns! Så härligt!

Älskar verkligen högtider. Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och njuter av glögg med mandlar och russin + pepparkakor. Jag är så tacksam för min familj och mina vänner, lyckligt lottad är vad jag är. Nog för att livet har varit lite tufft från och till, men jag är ändå tacksam för allt jag har och alla bra människor jag är omringad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0