Lättklätt

Publicerat klockan: 21:04:35 den 2009-05-24

Hiya cowboys!

Läget grymt? Hoppas det! Jag börjar med mini-steg repa mig nu. Idag har jag och Mami gjort massa studentfix, mycket som måste göras. Låg även ute i den härliga solen ett tag och njöt. Man får ju passa på, eller hur?! Lyssna på låten Sommaren är kort med Tomas Ledin bara, så förstår ni vad jag menar!

Inte mycket skola kvar nu! Många lektioner är avslutade, men i några ämnen är det redovisningar kvar. Betyder lite jobb i veckan alltså, men fortfarande väldigt lugnt. Ska leta mig in till en frisör i veckan också!

Ber om ursäkt att det inte kommer så mycket bilder just nu, men kameran är urladdad och mobilen stulen, så jag har inte så mycket att ta kort med! Men snart så!




Idag har jag struttat omkring i världens skönaste kläder!

Hoddie: Jenny Hellström
Jeansshorts: avklippta Gina Tricot-jeans
UGGs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0