Syskon emellan

Publicerat klockan: 11:00:23 den 2009-05-25
Det är lustigt det där med syskon. Ena stunden "hatar" man dem och i nästa älskar man dem. Syskon kan vara hur elaka som helst mot varandra, men samtidigt motsatsen.  Det lustiga med det här att vara elak mot varandra är att man (i de flesta fallen) fortsätter hålla ihop. Man har ju blodsband med varandra. Det om något, mina vänner, är starkare än något annat på den här jorden. Eftersom man i de allra flesta fall lever med dem under samma tak, lär man därför känna varandra på djupet, och därav kan man skapa en eller flera helt unika relationer. Ta hand om era syskon och glöm inte att busa lite med dem ibland också. Det tycker jag är kul.

Jag är knäpp. Det är min lillebror också. Därför älskar vi varandra, eller hur broe?!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0