Snilleblixt

Publicerat klockan: 14:32:22 den 2009-05-28
Hej hopp!

Idag gick jag upp riktigt tidigt för att åka till skolan. Kändes som evigheter sedan. Beror inte på att jag skolkar, de flesta ämnena är nämligen avslutade nu! Skönt, skönt!

Sista engelska-lektionen och betygsnack med min teater-lärare. Hann klämma in ett förvånansvärt långt möte på Eastmans också. Mycket som skulle fixas. Ska till dem efter sommaren nästa gång, så nu kan jag andas ut ett tag!

Fick alldeles nyss en snilleblixt att gå och träna, men kom på att jag måste duscha. Ska till frisören senare idag och man kan ju inte gärna komma dit med smutsigt hår, det är oförskämt mot frisören! Tänk om man jobbade som frisör och folk bara droppade in med äckligt hår som man var tvungen att ta i! Nej, behandla andra som du själv vill bli behandlad, är mitt motto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0